| SELAMAT DATANG KE IKA CHOMOT OFFICIAL | CODE ONLINE USER|| Follow or Dashboard

SWETTY :)

selamat datang ke blog ika yang tak seberapa ini

03 August 2012

pengorbanan !

hai , lama tiga hari tak update kan kan :) okayy . harini aku nak cita pasai PENGORBANAN . hampa pun mesty ada pernah berkorban demi orang yang hampa sayang kan . tak banyak , sikit pun mesti ada kan . bagi aku , semalam aku dah lihat satu pengorbanan besar . pengorbanan adek angkat aku pada aku . nak tau dia dia buat ? dia datang amek aku kat kedah . bayangkan okayy . dia dari penang p kedah . alor star . lepas tuu balik penang plak . naik moto . fuuhhhh .
 
bagi aku , tuu dah satu pengorbanan besar dah . serius aku terharu sangat sangat . sayangnya dia kat aku :'( naseb laa time tuu mak aku pun mood baik kan . dia malu sebenaqnya nak masuk dalam . tapi , dah aku paksa . sebelum balik , aku ajak dia p bazar . beli makanan kat mak dan adek aku . auwww <3 dah macam org dh kawin dah . shuwetttt aih . hihi . haa , naik moto apa ? FT150i . pernah dengar tak ?
 
beshh naik moto tuu . naknak moto tuu bleh ? tapi adik aku cakap , moto tuiu 12k kot . tak mampu , tak mampu >.< then , semalam adalah hari bahagia aku . harini , dia nak melamar aku . auwwww . dan harini , aku akan tunjukkan pergorbanan aku pada dia .
 
aku syang hang adik . muaahhh
Daisypath Anniversary tickers