| SELAMAT DATANG KE IKA CHOMOT OFFICIAL | CODE ONLINE USER|| Follow or Dashboard

SWETTY :)

selamat datang ke blog ika yang tak seberapa ini

29 July 2012

fuck to him !

FUCK TO HIM ! siapa ? si gorilla gemuk yang tak sedar diri ? nama apa ? malas laa nak bagitau . kita gelarkan dia si gorilla okayy . aku nak cita pasai si gorilla yang dengki ni . dia memang tak suka bila aku rapat dengan bff dia . bff dia tuu , adik angkat aku . gorilla tuu pun adik angkat aku jugak . tapi dulu la . masa awal tahun ni , kami dah putuskan hubungan kami sebab dia cakap aku tanak layan dia . okayy fine . dia yang nak putuskan . aku pun okayy jelah .
 
masuk bulan julai , aku dah mula rapat dengan raja . mula dari situ , dia dah mula tak suka bila raja ada , keluar dengan aku . dia cakap , aku akan permainkan raja macam aku pernah permainkan dia dulu . aku permainkan dia ? masa bila entah laa . kolot sungguh . tak bara lagi . aku bara sangat bila dia mengutuk aku belakang belakang . depan aku baik , pijak semut pun tak mati . tapi bila kat belakang . mcm haqem ! sabaq jalah . siap mintak topup bagai kat aku . err ~ raja pun tak penah mintak bagai .
 
gorilla bengong ! fuck u !
Daisypath Anniversary tickers