| SELAMAT DATANG KE IKA CHOMOT OFFICIAL | CODE ONLINE USER|| Follow or Dashboard

SWETTY :)

selamat datang ke blog ika yang tak seberapa ini

07 August 2012

cinta tak perlu dicari


hai :) tak lama lagi nak raya dah kan. macamna persiapan raya hampa semua ? dah beli baju raya ? kasut raya ? kuih raya ? hihik . tanya orang jaa . aku ni dah siap ke ? aku ? hm , raya tahun ni , tak macam raya pun. sebenarnya , aku tak faham la dengan family kandung aku tuu . time aku ada duit , layan aku baik gila . pijak semut pun tak mati lahh . tapi bila situasi aku macam sekarang ni , haqem ! aku bukannya nak mengata lebih lebih . tapi , ni adalah luahan hati aku yang aku pendam selama ni :(
 
raya ke tak raya ke , aku tetap akan teruskan hidup aku nie . what i care ! OH MY ENGLISH . hahak . ehh , tajuk aku kat atas tuu cinta tak perlu dicari kan kan  . surry , melalut macam macam tadi . haa . nak tau apa yang berkaitan dengan tajuk tuu . hm , bagi aku lahh kan , cinta tuu tak perlu dicari dan kita tak perlulah mengejar cinta yang kita tak pasti . macam aku , aku bersyukur sebab adik angkat aku dah pun melamar aku . auwww <3 so shuuuwettt .
 
bila dia melamar aku ? 5 ogos 2012 . bersamaan dua bulan kami kenal . hihik :) dan kami dua ada cincin kapel . surry la , aku tak buleh nak upload gambar cincin kami tuu , sebab fon aku hilang :'( uwaaa . mangkaq mana la curi . haaa , jumaat , sabtuu , ahad yang lepas adalah hari bermakna aku . selama tiga hari tuu , kami dua empat jam bersama . auwww . haishh , bila lahh dia akn jadi milik aku sebenar benarnya kan kan .
 
nak tau kenapa aku tak rasa yang dia akn tinggal aku ? sebab dia sayang aku lebih dari dia sayang diri dia . means , apa ja aku buat , mesti kena bagitau dia . satu g , lau aku lambat reply text dia , walaupun lima minit , nnti mula la fon aku berbunyi . kalau aku tak angkat , dia call sampai aku angkat . ish3 . bila aku merajuk plak , dia akan pujuk aku sampai aku senyum balik . beli aiskrim conertto lahh , cadbury laa bagi aku , semata mata nak pujuk aku balik . hihik . muahhh . sayang hang adikkk .
 
credit to ; Raja Kamil Ashraf
Daisypath Anniversary tickers