| SELAMAT DATANG KE IKA CHOMOT OFFICIAL | CODE ONLINE USER|| Follow or Dashboard

SWETTY :)

selamat datang ke blog ika yang tak seberapa ini

14 August 2012

menangis , menangis dan menangis :'(


serius hari ni aku rasa sedih tersangat sangat sangat :'( tadak layanan dari dia langsung . aku pun tak faham dengan apa yang terjadi sekarang ni . apa salah aku ? aku terlalu mendesak dia ke ? harini , bila bangun tidur jaa . aku terus tadak mood dengan dia . bukan apa . semalam , tiba tiba jaa dia tak mesej aku . aku call dia tak angkat . aku memang duk sangka yang mak dia rampas fon .
 
tapi , time sahur tadi , dia cakap fon dia jem . hm , dah datang kecurigaan dah . takpa . sokayy . bila ja balik sekolah , text jap , then dia cakp dia pening nak tidur . okayy . tak lama tuu , aku call nak gerak dia . h . call call . no yang anda dail tidak dapat di hubungi . haa . bagusss laa kan . banyak kali aku call , mcamtuu jugak . apa masalah dia sebenarnya ehh ?
 
dia cakap fon dia prob . betol ka ? tolong la . jangan permainkan perasaan aku :'( dah tak larat nak menangis lagi .
 
credit to ; Raja Kamil Ashraf
Daisypath Anniversary tickers