| SELAMAT DATANG KE IKA CHOMOT OFFICIAL | CODE ONLINE USER|| Follow or Dashboard

SWETTY :)

selamat datang ke blog ika yang tak seberapa ini

19 August 2012

Aidilfitri

tahun ni raya aku tak semeriah tahun tahun lepas :'( kan beshh kalau aku ada family yang bahagia :) serius aku jeles dengan family adik angkat aku . mak dia betol betol jaga depa adik beradik . nak sangat sangat mak mcmtuu . tapi apakan daya . tengok adik aku happy pun dah buleh buatkan raya aku tahun ni ceria walaupun tak beraya mana pun . nak tengok pic raya adik aku ? shumeyynya dia time raya .
 

hihi . shumeyy kan kan . tengok senyuman dia pun dh tau dia tuu tgh bahagia :) raya aku ? hm, macam tak sambut raya jaa . sumpah ! sedih sangat sangat . tapi apakan daya . family aku tak sebahgia family yang lain . redha jalahh . raya ketiga ni , esokk lahh . adik aku ajak p umah terbuka dia kat kuala kangsar . hihik . nak p ke tak ? insyallah . lau tadak halangan mesti laa p kan kan :) okayy la . setakat ni duluu . jumpaa lagi nanti . assalamualaikumm <3
 
Daisypath Anniversary tickers