| SELAMAT DATANG KE IKA CHOMOT OFFICIAL | CODE ONLINE USER|| Follow or Dashboard

SWETTY :)

selamat datang ke blog ika yang tak seberapa ini

13 August 2012

menangis dalam hati :'(


hubungan aku denganraja dah tak macam dulu lagi :'( mungkin kami berjauhan kodd . tapi , tak mungkin . hm , bukan aku tak suka peragai manja dia tuu . tapi , lama lama aku jadi , err tah laa . aku nak orang yang matang . buleh bimbing aku . aku pun tau . aku lebih tua dari dia . sepatutnya aku kena bimbing dia . tapi bukankah tugas seorang lelaki adalah membimbing seorang perempuan ?
 
hari ini , aku gaduh lagi . punca pasal relay dalam fb . salah ka kalau buat relay engaged ? kenapa dengan abang dia tu ? hm . tapi salah aku jugak . yalah , kluarga depa kluarga besar besar . aku mana lahh setaraf dengan depa kan . tapi , serius aku cakap . aku terkilan lepas ja baca mesej dari dia yang mak dia marah pasal relay engaged tuu . puncanya , abang dia mula bukak cerita :'( serius sedih . lepas jaa bukak puasa tadi , aku terus online dan tukar relay tuu kepada single . biaq lahh . aku tanak apa apa relay lagi . then , dia chat aku . dia bagitau mak dia tak marah kalau buat in relationship . tapi pon , aku dah malas nak trima . dia hantar balik relayy tuu .
 
 nak terima ke tak ? buat masa ni aku tak terima lagi . tapi pun , hm , tah la . aku rasa macam aku ni jahat sangat ! mesti mak dia pikir aku ni tak guna , ajar anak dia macam macam kan . tah laa . peningg :'( . mungkin kami tak buleh teruskan hubungan ni kot </3
Daisypath Anniversary tickers