| SELAMAT DATANG KE IKA CHOMOT OFFICIAL | CODE ONLINE USER|| Follow or Dashboard

SWETTY :)

selamat datang ke blog ika yang tak seberapa ini

26 July 2012

 
 
hi korang . bertemu kembali . hm , pagi tadi kan kan , aku kena bangun awal . mak aku gerak awal gila . kacau jaa . baru nak mimpi indah . haishh . nak tau saipa mak aku gerak aku awai ? dia suruh aku basuh moto lahh . haiyoo . dengan mamun mamum apa , bangun la aku p basuh motor . dh habes , mandi apa suma , p plak ukur baju kat umah makcik timah kat depan rumahh tuu . acecehh , makcik tuu kata aku ramping , kembang dah ni . haha . text dengan baby aku tuu sat . rinduu dia :'( tapi apa kan daya . sabaq jelahh . really really mishh u sayang .
 
pukui dua , aku p ambik adik aku balik sekolah , then p kedai , topup . balik ja rumah , terus online . sambil tuu , aku edit pic aku untuk header blog ni . hm . pendapat korang , elok ka tak header blog aku ? kea yang duluu sempoi lagi ? surry la . aku baruu ja tengah belajar nak edit pic buat header ni . 
 
adek kesayangan aku tiba tiba text , dia cakap moto dia nak kena sita sebab ada rlock tadi . gelisah jugak la aku ni . aku call dia , nak cakap . dia tuisyen plak . dia cakap satg dia bagitau lain . haaa . aku tertido jap dalam pukui 4 macamtuu . pukui 5 , mak aku gerak aku p bazar plak . haishh . penat ahhh . puasa tauu *tapi macam laa puasa sangat kan kan .
 
tepat pukui 5 , adik aku cakap dia nak jumpa aku , haiyoo . macamna ni , aku tipu dia ja yang aku nak balik . last , aku cakp yang aku tak bleh kuaq rumah . apa lagi , merajuk laa budak manjaa tuu . hm sedih . dia mesti menangis . balik tuu , aku terus terang yang aku still ada dekat kedah . aku tak buleh nak tipu orang yang aku sayang . 
 
surry sayang , kak ada masalah family . ahad ni , kak balik sana kita jumpa okayy baby . i'll try to make u happy wif me . i love u so much sayang .
 
Raja Kamil Ashraf
 
 
Daisypath Anniversary tickers