| SELAMAT DATANG KE IKA CHOMOT OFFICIAL | CODE ONLINE USER|| Follow or Dashboard

SWETTY :)

selamat datang ke blog ika yang tak seberapa ini

09 April 2012



lama xupdate blog :) nak tau status aku skang nie ? SINGLE and AVAILABLE . kenyataan auw suma nie . mmg susah nak lupa benda lama . tapi , semua nie kenyataan . humm . dah seminggu menjalani hidup single dan dan aku suka . tapi semalam kan kan , haaa , aku ada text dengan budak hot auw . nama dia ? hehe . xbule bgitau la . aku kan tengah perasan sendiri skang nie . dia suh aku teman dia malam semalam . dan last sekali aku tertido kott . dia baru putus cinta :(

weyy . aku bahgia kott semalam . selama nie aku berangan auw . dia tuu mcm sombong skit sebelum nie . tapi semalam kan . dia layan aku kott . pehh . manja gila siott . dia cakap nnti dia nak ikot aku p kuala lumpur . haha . mepek sungguh . tapi nampak mcm dia xbule lupakan gf dia . yalahh . baru putus kott . hm , aku enjoy gila semalam . hepy yg trsgt-2 :)

nak dia buleh ? haha berangan jelahh
Daisypath Anniversary tickers